2012. december 11., kedd

Az Olcsó Hús visszatér

Most a sertéscomb volt akciós a teszkóban, tehát abból táraztam be egy kilót.
Nem nagyon akartam sokat vacakolni vele, mert csak vasárnap este jutott időm letudni a kötelező főzőcskézést erre a hétre, úgyhogy csak felszeleteltem, sóztam-borsoztam, és egy csomó hagymával meg fokhagymával megpároltam.
Teljesen univerzális, most a hét első felében a tökfőzelék tetején vendégszerepel, a hét második felében viszont grízes tészta lesz ebédre, akkor majd a reggeli szendvicsbe summantom valahogy bele a maradék húst, már csak azért is, mert a felvágott ma ünnepélyes keretek közt elfogyott.

Ja, és egy pár darabkát le is fagyasztok, nagyon jól tud jönni a tartalék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...