2013. augusztus 21., szerda

KBC, avagy kolbászos-bolognais cukkini

Ezzel úgy voltam, hogy ha semmiféle bajom nem lesz tőle, akkor közzéteszem itt a blogon, elvégre mással is előfordulhat, hogy nincs otthon semmi. Illetve mindenből van egy kicsi, de semmiből se elég. Vészhelyzetben olyasmit is összekeverünk, amit egyébként nem tennénk. Ha a végeredményt meg lehet enni, az akkor már fél siker :-D

Én most pirítottam egy kis hagymát, rajta néhány karika kolbászt, aztán rádobtam egy felkockázott cukkinit. (Nem volt nagy cukkini.) Sima, fűszerezés nélküli paradicsompürét készültem hozzáadni, de eszembe jutott az a felbontott bolognai szósz, ami meg fog penészesedni a hűtőben, ha nem használom el. Sürgősen. Szóval vállat vontam, és öntöttem egy kicsit a kolbászos cukkinire.
Tulajdonképpen nem lett rossz!!! Egészen ehető! :-)

(És ha valaki még akar a rovásomra kárörvendezni, akkor azt is elmesélem, hogy NEM VOLT OTTHON SZÁRAZTÉSZTA, ami pedig nem is tudom, hogy fordulhatott elő :-D Mindegy, főztem rizst.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...