2011. október 31., hétfő

Útravaló szendvicsek

Kirándulni készültünk, gondoltam, sütök egy kis pogácsát, aztán az majd jó lesz, meg is vettem hozzá az alapanyagokat. Persze ahogy alakult a tervezési folyamat, egyre nyilvánvalóbb lett, hogy az egy-két órás csatangolás helyett egésznapos, hegymászós túrára készülhetek lelkileg. Ja, akkor viszont ide nem pogi kell, hanem "rendes" kaja.

Kenyeret nyilván nem vettem, mert ugye minek, viszont a fene fog azért korábban kelni, hogy még lemenjen reggel vásárolni, sütöttem inkább másfélórás bucit.

Szendvicstölteléknek pedig vékonyka fecnikre vagdostam egy fél csirkemellet, befűszereztem, és pillanatok alatt megsütöttem egy kis hagymával. Ezt pakoltam bele a bucikba, meg néhány szelet sajtot, és pár csepp majonézt. Egy fél csirkemellből 3-4 szendvicsre elegendő cucc lett, de ez a buci olyan ütős, hogy én igazából egyet ettem egész nap, csak több részletben. (A másodikat este, kocsmázás után, mert akkor meg könnyen belátható okokból muszáj volt még kajálnom valamit, hogy ne legyen rossz vége a jó napnak. :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...