2012. július 31., kedd

Pangás vega módra

Borzasztóan unalmas dolgokat eszem mostanában, és azokat is mind beírtam már ide. Rántott patisszon, cukkinis tészta, tökfőzelék. Szendvics. A szokásos pénzügyi válság mellett most még ötleteknek is híján vagyok.

A húgomat persze muszáj etetnem, mert éppen itthon van.
Tegnap zöldbabfőzelék volt ebédre, vacsorára pedig grillsajt rizzsel és ketchuppal.

Nem volt pofám ugyanazt adni neki már megint, így összevakartam magam, és főztem "rendes" ebédet.
A fagyasztóban volt egy fél zacskó zöldborsó, azt megpároltam, és a tegnapi maradék rizzsel összekevertem.
Főztem egy kis vöröslencsét (talán egy negyed zacskónyi zörgött a konyhaszekrényben), leszűrtem, elkevertem tojással, prézlivel meg petrezselyemmel. Lapos pogácsákat formáztam belőle, és egy kis olajon megsütöttem. Ez a kaja, asszem, tett rá a húgom még majonézt.

Éhen azért nem halunk.

2 megjegyzés:

  1. nekem tetszik, főleg a vöröslencsés dolog

    még sosem csináltam vöröslencsét, olyan egzotikusnak és nagyon egészségesnek képzelem:))

    VálaszTörlés
  2. Elvileg tényleg egészséges, de ha jól tudom, az összes többi hüvelyes is az, szóval ilyen szempontból nem olyan nagy cucc a vöröslencse.
    A gyönyörű színe sajnos főzés közben kifakul.
    Viszont megvan az a hatalmas előnye, hogy előzetes áztatás nélkül is megfő percek alatt, nem úgy, mint a "haverjai".

    Én mindig tartok itthon, már sokszor megmentette a "hazát". Szerintem próbáld ki!

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...