2012. július 6., péntek

Ribizli az utolsó cseppig

Még a múlt héten hoztam haza kb. két kiló ribizlit, és naponta többször mondogattam magamnak, hogy le kéne szemezni, és betenni a fagyasztóba.
Aztán most rászántam magam, de hát nagyon unalmas volt.
Még jó kétmaréknyi volt hátra - olyan naaagy kétkezes marék -, amikor azt mondtam, hogy ebből elég.

Öszeraktam a gyümölcscentrifugát, átküldtem rajta a cuccot, jó sűrű ribizlipüré lett belőle.
Gondolkodtam, hogy akkor most mi legyen, ezt is lefagyasszam, vagy legyen ribizlis limonádé... végül eszembe jutott a fél liter házi joghurt a hűtőben. Nem sűrű, inkább ivójoghurt állagú.

A savanykás ribizlipürével összekeverve igazi frissítő joghurtital lett belőle! (Egy kis mézet azért elbírt volna, de az meg szerencsére nincs itthon.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...