2014. június 2., hétfő

Meglepő sárgarépasaláta

Azért meglepő, mert sejtettem én ugyan, hogy nem lesz rossz, de hogy ennyire finom legyen egy ilyen egyszerű kis izé, arra nem is gondoltam volna :-)

Lehet, hogy véletlenül egy "létező " salátát készítettünk el, de abszolúte fejből jövő volt az ötlet, semmi könyv meg internet meg ilyesmi... lereszeltünk pár sárgarépát, beleszórtunk egy kis mazsolát, aztán összekutyultunk egy kis mézet meg citromlevet, és ezt az egészet ráöntöttük a répára. Jól elkevertük, és kész is volt, kicsit állni hagytuk.

Csicseriborsó-curry volt az ebéd tegnap meg párolt rizs, és ahhoz akartam még kitalálni valamit. Ez a valami lett a répasaláta, amit szerintem a jövőben rendszeresen meg fogunk ismételni.

3 megjegyzés:

  1. A mazsolát leszámítva ez volt nálunk a betegségbeni kényeztetős kaja. :) Meg az almapép keksszel. :)

    VálaszTörlés
  2. Legkozelebb tegyel bele durvara tort mandulat is. Isteni finom,a kedvenc salatam. Nassolni is kivalo!

    VálaszTörlés
  3. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...