2012. január 23., hétfő

Gyümölcsnapi almapüré

A gyümölcsnappal az az egyik baj, hogy a gyümölcsök édesek, a másik meg, hogy hidegek, és amikor az ember este hazaér, valami meleget szeretne inkább.
Na szóval az almát megsózni ugyan elég hülye ötlet lenne, megfőzni viszont meg lehet :-D

Igazából éppen úgy kezdtem, mintha almakompótot főznék, csak a végén összeturmixoltam az egészet, és lett belőle egy klassz, forró almapüré. Finom, és olyan jól melegít.

(Más kérdés, hogy sajnos FÜSTÖLT KOLBÁSZT ÉS/VAGY SZALONNÁT AKAROK, MOST AZONNAL :-)))

6 megjegyzés:

  1. A szőlő is gyümölcs. :o) Erjesztett, száraz gyümölcslé? :o)

    Viccen kívül: nagyon sok embernek csinál sok gyomorsavat az alma, ha almanapot tartasz és megőrülsz a sósért, akkor lehet, hogy mégis ehetnél valamennyi sósat hozzá. Egyébként a gyümölcs káliumban gazdag, lehet, hogy ezért is kívánod a sósat, az egyensúly miatt.

    A kis sósat mondjuk úgy értem, hogy például veszel egy zacskós ropit és 5 szál ropit megnassolsz belőle.

    A lemondásokkal járó diéta sose jó, hidd el!

    VálaszTörlés
  2. Olyan diétáról még nem hallottam, amiben valamiről ne kellett volna lemondani :-)

    Amúgy nem követek semmiféle konkrét étrendet, csak tartok heti egy gyümölcsnapot, azt' jóvan. Erről igazából rosszat még nem olvastam, nem is hallottam. Minden másról már igen.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy szóltál :-)

    Ja, egyébként sósmogyit szoktam ilyenkor tartani otthon, meg a munkahelyemen, és abból eszem pár szemet (de tényleg csak párat), mikor idegbajt kapok a gyümölcstől. És mondom magamnak, hogy az olajos magvak hasznosak :-D

    VálaszTörlés
  4. Karamellás almapürét vacsoráztam, nem diétás, de nagyon jól esett forrón, édesen.

    VálaszTörlés
  5. ... én meg tegnap karamellás körtét. Így is - úgy is eszem egy-egy kanál mézet mindennap, a gyümölcsnapon is. (Nem volt pénzem kiváltani az influenzaoltást, próbálok immunrendszert erősíteni...)
    Szóval a körte mézkaramellás volt, és egy hirtelen elvetemült ötlettől vezérelve szórtam rá egy kis csilit :-D Egyébként meglepően jó volt.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...