2012. április 10., kedd

Húsvéti maradékok

Nem volt nálunk valami túl komoly húsvéti menü, így maradékból sincs sok, de ami van, azt el kell használni.

Maradt összesen1 db főtt tojás :-) Ez épp jó ahhoz a főzelékhez, amit - jobb híján - mexikói zöldségkeverékből dobtam össze. Igazából a borsó dominál benne, viszont a répától meg a kukoricától tök jó vidám színe van!

Maradt egy jókora maréknyi sonkatörmelék (igazából sokkal több maradt, de inkább becsomagoltam a barátaimnak, hogy vigyék haza, ha már egyszer beszálltak az árába), ebből valami krokett-féleséget tervezek sütni. Láttam a neten olyan receptet, ahol besamelmártásból készítik, de a fejemben meg valami krumplis változat dereng inkább.

És mivel elég sok zöldséget vettem a piacon, maradt még három szép zsenge karalábé: ezekből is főzelék lesz, hogy a sonkás kroketteket legyen mihez megenni. Meg mert szeretem! :-D

Nálatok is kell mentőakciózni, vagy elfogyott minden?

3 megjegyzés:

  1. nagymamámnál a sonkamaradékból stabil hagyomány volt a sonkástészta... messze földről is jártunk rá:)

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz nálam túl kevés sonka maradt. Pedig jaaaaaaaj :-D

    VálaszTörlés
  3. GYerekkoromban nálunk is volt mindig sonkás tészta, jó sok tejföllel, de az még olyan igazi házi sonka volt...
    Most nem maradt semmi csak főtt tojás, abból jó szokás szerint rakott krumpli lesz...vagy tojáskrém...majd a gyerekek eldöntik.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...