2012. október 2., kedd

Fizetés előtti krumplis tészta

Tegnap még hónap vége volt nálam (ma már hónap eleje, hurráááá!), ezért aztán kifordítottam a pénztárcámat, és a legalján árválkodó csingilingikből vettem egy kiló krumplit.
(Meg tejet, meg c-vitamint, meg kenyeret, meg... szóval azért szerencsére nem százhuszonhat forint volt az összes vagyonom, csak megint kamuztam a hatás kedvéért :-)

Elfeleztem, és gondolkodtam, hogy a hétvégéről megmaradt párizsival kombinálva rakott krumpli legyen-e először, de az majd legközelebb, most inkább krumplis tészta lett. Szerepel már itt a leírása, röviden annyi, hogy rommá főzött, ÉS még szét is nyomkodott paprikás krumplit keverek össze fodros nagykockával, és akkor az finom.

Fizetés után is! :-D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...