2013. szeptember 23., hétfő

Krémsajtos pulykaragu

Mostanában viszonylag sokat főzök tömlős krémsajttal, okos kis összetevő, ha az ember nagyon gyorsan elkészülő szószt akar.
Tegnap viszonylag későn és borzasztó fáradtan jöttünk haza Pécsről, így a gyorsan elkészíthetőség javára még az olcsóságot is beáldoztam, és amikor megálltunk vásárolni, vettem az Aldiban egy tálca csíkokra vágott pulykahúst. Mire hazaértünk, már meg is volt a koncepció.

A húst egy kis olajon fehéredésig pirítottam, sóztam, borsoztam, meg még ezzel-azzal ízesítettem, ami eszembe jutott. Felöntöttem egy kis vízzel, és fedő alatt párolni kezdtem. "Félúton" beledobtam három marék fagyasztott mexikói zöldségkeveréket, és amikor már minden puha volt, leve pedig már csak alig maradt, akkor belenyomtam a krémsajtot, jól elkevertem, főztem még egy-két percig, és ennyi.

Masnitészta volt otthon, az lett a körete. Fincsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...