2010. április 21., szerda

Nekem is van medvehagymám!!!!!!

Sütött a nap, meg is szöktem a munkahelyemről a Fehérvári úti piacra. Volt medvehagyma, én meg mindenképpen akartam venni, mert még életemben nem találkoztam vele élőben. Hát most igen. Egy csokornyi levelet 250 forintért osztogattak, ami drága, de ha a Mecsekbe kéne mennem szedni, az még drágább lenne.

Szóval van énnekem medvehagymám.
Neteztem bolondul, hogy jajistenem, most akkor mi legyen belőle, aztán egyszer csak jött a megvilágosodás, és én megvető legyintéssel hagytam a fenébe a világhálót, mert mindig a legegyszerűbb megoldás a legjobb. Jó, persze, biztos nem mindig.
De MOST igen.

Hozzávalók:
- kenyér
- vaj
- medvehagyma

Megmostam pár levél medvehagymát, és rápakoltam a vajas kenyeremre :-D
Nagyon büdös lettem tőle, de ez ANNYIRA finom, hogy megyek repetázni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...