2011. május 4., szerda

Spenótos-juhtúrós rakott tészta

Az már szinte szabályszerű, hogy ha másnapos vagyok, tésztát főzök :-)
(Igen.)

A másik szabály, hogy még véletlenül se megyek vásárolni, mert ahhoz meg mozogni kell (arról nem is beszélve, hogy most például nem is volt már nyitva a cébéá, amikor hazaértem, és messzebbre kellett volna mozogni), és erről szó se lehet.

Fellelhető alapanyagok:
- kockatészta
- trappista sajt
- tejföl
- felszecskázott és lefagyasztott spenót
- juhtúró (egy olyan kis tömlős izé, pogácsából maradt ki)
- persze só, bors, fokhagyma, szerecsendió is

A spenótból - mondjuk hogy - főzeléket csináltam (de nem volt összeturmixolva semennyire, hanem viszonylag nagy darabokban voltak benne a levelek), a juhtúrót elkevertem tejföllel, a tésztát meg kifőztem. Jénaiba rétegeztem, sajt a tetejére, be a sütőbe, pirulásig sütni. Oszt' jóvan.
Nem kifejezetten szofisztikált, de aznap én se voltam az, és egyébként pedig teljesen józan és kipihent állapotban is pont ugyanígy készítettem volna, csak talán valamivel gyorsabban :-)
Ja, egyébként ronda :-D

1 megjegyzés:

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...