2011. május 10., kedd

Töltött karalábé átrendezve

Úgy tűnik, teljesen komolyan gondoltam, hogy én áprilistól júliusig karalábén fogok élni :-D
A fő-fő sláger továbbra is a főzelék persze.

Ma elgondolkodtam rajta, hogy töltött karalábé is lehetne amúgy, mert az is nagyon finom, ehhez képest tavaly is kábé egyszer álltam neki.
Meg is vettem a hozzávalókat, aztán valahogy másképp alakultak a dolgok.
Tulajdonképpen annyi történt, hogy ugyanazokat a hozzávalókat rétegezve pakoltam bele egy jénaiba. (Megsütni majd holnap fogom, ma már nincs kedvem.)

Spagettiszószt is akartam készíteni a darált húsból, ezért mielőtt elfeleztem volna, csak sóval, borssal és majorannával ízesítettem, ja, és persze előtte volt a vöröshagyma is. Mikor saccperkábé puha volt (a karalábés sülni fog még, a paradicsomszószos meg főni) akkor elfeleztem, és az egyik részt kiszedtem, elkevertem főtt rizzsel (egy kávésbögrényi rizsből készült, mittudomén, másfél dl, vagy ilyesmi?), ez volt az egyik réteg.

A másik réteg vékonyra szeletelt és sós vízben kicsit előfőzött karalábé, a harmadik meg - mondjuk így - petrezselyemszósz. Ez olyan, hogy olajban pici lisztet elkevergettem, felöntöttem tejjel, megsóztam, és hagytam besűrűsödni, utána meg belekevertem embertelen mennyiségű petrezselymet.

Ezt a három emeletet váltogattam, petrezselymes cucc van felül, megy majd a sütőbe.
Kíváncsi vagyok rá, de rossz biztos nem lehet :-D

2 megjegyzés:

  1. Hm, ez nagyon finom lehetett!
    Gyűjtöm a karalábés recepteket arra az időre, mikor Tücsi nem anyatejcin él majd :)

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...