2011. június 25., szombat

Krumpli-zöldbab-minimál

Kata meg Olivier főzött valami hasonlót, amikor egy hétig kinn csöveztünk náluk Franciaországban.
Ők kuktában megfőzték a krumplit a zöldbabbal együtt, amikor kész volt, akkor tettek rá vajat, ami nekik ugye gyárilag sós, és gyakorlatilag kész volt, még lehetett hozzá enni kolbászkarikákat, de nem volt kötelező.

Én kicsit előfőztem a zöldbabot (sós vízben, mert csak sima natúr teavajam van itthon), héjastól kettőbe-négybe vagdostam az újkrumplit, átforgattam olajon, megsóztam picit, felöntöttem egy kevéske vízzel, és fedő alatt főztem, nem elég sokáig sajnos :-D Amikor úgy gondoltam, hogy félkész - és elfőtt róla a víz - akkor hozzákevertem a zöldbabot, meg két gerezd, vékony lapocskákra vágott fokhagymát, és pár percig hagytam még őket, nem túl nagy lángon. Kis darabkákban vajat tettem még rá, és elkevertem, kész is volt.

Még a hiperszuper fitti menő tengeri sómat is előszedtem, és a legeslegvégén a tányéron megszórtam vele.

NAGYON jó!!!!!!! ((Csak máskor rendesebben meg kell főznöm a krumplit, mert ez most sajnos félig nyers maradt.... ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...