2011. augusztus 9., kedd

Csak lista

Az elmúlt két hétben itthon volt a tesóm, ezért többnyire "vegetáltunk" mi is, meg az időnként megjelenő szerencsétlen vendégek is :-D
Nem baj, szerintem nem árt, és egyébként is, egész jó kaják szoktak ilyenkor sikeredni.
Mint például:

- Cukkinis penne (Zöld és sárga cukkini karikákra vágva, paradicsom, bazsalikom, oszt' jó'van. Sok sajttal. Nyilván.)

- Cukkinis quiche (a tölteléke fűszeres - só, bors, fokhagyma, kakukkfű - párolt cukkini, tojás, meg tejszín)

- Csőben sült karfiol füstöltsajt-szósszal. (Na, ez igazán nem bonyesz, besamelmártásba kevertem egy Cserpes-féle füstölt krémsajtot, ez jött az előfőzött és prézlibe hempergetett karfiolra, aztán adj neki a sütőben.)

- Rakott padlizsán (Elősütött padlizsán- és előfőzött krumplikarikák, paradicsomszósz a szokásos fűszereivel, meg sajtszeletek, nekem mozzarella, szintén füstölttel próbáltam ki. Jó volt!!!!)

- Padlizsánkrém (vöröshagymával, fokhagymával, sóval, borssal, majonézzel csak. A vöröshagymát megpároltam egy kicsit előzőleg.)

- Vega fasírtok.

- Sütőben sült zöldségek (olívaolajjal és grillfűszerrel).

- Tejszínes-sajtos sült zöldségek. (Előzőből kimaradt padliszánt, cukkinit, hagymát, répát, zellert kicsit megpároltam, aztán jénaiba tettem, öntöttem rá tejszínt és megszórtam sajttal, majd átsütöttem. Judit szerette.)

Hát ezek, meg még amit kifelejtettem :-D
"Rendes" kajákat is főztem, de azokban nincs semmi érdekes, meg már voltak is itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...