2011. augusztus 17., szerda

Kényszerű padlizsános tészta

Nem volt kedvem lemenni vásárolni, így abból főztem, amit találtam itthon. Eredetileg paradicsomos-padlizsános pennét szerettem volna, ehhez felkockáztam egy padlizsánt, és kevés olajon megpirítottam, sóztam-borsoztam, rányomattam egy gerezd fokhagymát, aztán kisebb lángon pároltam. Amikor úgy döntöttem, hogy rá kéne önteni egy kis paradicsompürét, akkor jött a felismerés, hogy az nincs, mert stikában megpenészesedett a hűtőben az elfelejtett maradék.

Mégis akartam rá valami "szottyot", ezért egy egész kicsi főzőtejszínnel küldtem meg, beletettem a pennét, és addig főztem még, míg majdnem az összes tejszín "eltűnt".

Meg lehet enni, persze paradicsommal jobb lett volna. De már írom a következő bevásárlólistát :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...