2011. szeptember 29., csütörtök

Zöldséges tészta

Mivel nálam most élesben üzemel a válságkonyha, gondoltam, a mai főzőcskémről is beszámolok, nyilván megint a legeslegaljáról.

Kevés vízzel megpároltam két-három kis maréknyi mexikói zöldséget (a fagyasztóban rejtőzködött még egy fél zacskónyi :-), sóztam, fűszereztem- főleg grillzöldség-fűszerkeverékkel -, felöntöttem egy kis paradicsommal - dobozos passzírozott fajta - és takaréklángon addig főztem, amíg már elég sűrűnek találtam.
Ez lesz a szósz egy adag orsótésztához.

Alapesetben több adagot készítettem volna, legalább kettőt, de most már csak holnapra kell ebéd, mert hétvégén nem leszek itthon.

((Nincs egyébként komolyabb válság, de mivel a kirándulás alatt most egészen konkrétan egy kétnapos tokaji bortúrát kell érteni, ottalvással, pincelátogatással, borkóstolással, meg mindennel együtt, fizetést viszont csak a jövő héten kapunk, úgy döntöttem, hogy a héten már nem veszek semmi új kaját, hanem felhasználom a maradékokat, a pénzemet pedig nemesebb célokra fordítom, és ÉLEK belőle egy kicsit :-))

2 megjegyzés:

  1. Én is szoktam hasonlót készíteni:) Finom!
    Amúgy a leírtakban teljesen egyetértünk.. Csak nálunk 10-e után van a fizetés...

    VálaszTörlés
  2. Hát, éppenséggel elég kollégista-kategória lett, de meg lehetett enni :-D
    A fizetés meg állítólag holnap érkezik, de ahogy a havi terveimet és kötelező kiadásaimat elnézem, októberben is elég sok új bejegyzést kell majd írnom ide :-D

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...