2011. október 5., szerda

Cukkinis csirke

Ugyan van még a tegnapi főzelékemből is, de mivel ma este nem fogok ráérni főzni az egyéb jellegű bokros teendőim miatt, ezért előredolgoztam.

A szokásos fél csirkemellet kiszedtem a fagyasztóból, és kiolvasztottam, majd kockákra vágtam. Innentől elég egyszerű, mert tulajdonképpen elkezdtem pörköltet főzni belőle, csak amikor már főtt egy ideje, akkor még hozzátettem egy kisebbfajta cukkinit, persze ezt is előzetesen megtisztítva, kockákra vágva. Amikor minden puha, akkor kész.

A rizs meg a tészta uncsi, úgyhogy köretként a kuszkusz mellett döntöttem, ami egy hihetetlenül energiatakarékos megoldás, mert csak vizet kell forralni, és pontosan ennyi munka van vele, na jó, persze rá is kell önteni :-D

A fél csirkemellből egyébként nem nagyon lett volna két napra is elegendő dobozos ebédem, a cukkini viszont elég jól megoldotta ezt a helyzetet, mert kipótolta, tessék, jó kis spórolási trükk, ha már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...