2011. október 11., kedd

A pulyka helyett

Azért valamit kellett hoznom ebédre. Borsófőzeléket szerettem volna főzni, de nem volt otthon petrezselyem, én pedig anélkül nem szeretem - vagyis nem tudom, hogy szeretem-e, mert annyira nem is tudom nélküle elképzelni, hogy ha nincs petrezselyem, akkor borsófőzelék sincs.

Így aztán a változatos táplálkozás jegyében, miután a hétvégét végigpizzáztam (mert Kaposváron arról az egy pizzériáról tudjuk, hogy nemcsak viccesen olcsó, hanem finom is a kaja), épp ideje volt egy kis tésztát főzni, mert a végén még fogynék tizenöt dekát, az meg milyen lenne már :-)

Szóval szalonnás-zöldborsós masnitésztát főztem magamnak. Korábban már meséltem erről, csak akkor penne volt éppen otthon :-D Nem írom le még egyszer az elkészítést, mert itt meg tudjátok nézni.
Most nem tettem bele se vöröshagymát, se fokhagymát, és nem négy emberre főztem (esküszöm, nem emlékszem, ki volt akkor épp a másik három), hanem csak magamnak, de két adagot: egyet tegnap hoztam el, egyet meg ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...