2012. március 4., vasárnap

A darált hús és a reflexek

Hihetetlen, hogy az ember milyen rövid idő alatt képes a saját szokásainak rabjává válni, ellustulni, és a legkisebb ellenállás irányába menni, még a főzésben is.
Akárhányszor veszek egy tálca darált húst, abból akárhány mínusz egyszer spagettiszósz és fasírtgolyó lesz (mert el szoktam felezni).

Ha még öt percig gondolkodom, akkor pedig húsgombóc paradicsomszósszal, és "egybefasírt".
(Ma gondolkodtam még öt percig.)

Nektek mi a B-tervetek? És az A? :-)

6 megjegyzés:

  1. A: fasírt (nem egybesült)

    B: húsgombóc paradicsomszósszal/karalábéfőzelékkel

    C: rakott kel, de azt hogy utálom:)

    amit nagyon-nagyon szeretek, az a töltött káposzta, idén még nem volt:))), mert az csak a Z-terv:)

    amit pedig még ki sem próbáltam, de mindig szerettem volna, az a húsgolyó paradicsomos spagettivel.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ma a húsgolyós spagetti volt a c-tervem, de aztán elvetettem :-D

    A rakott kel viszont jóóóóó, én imádom, csak mégis ritkán jut eszembe, de most már el is indult a vezérhangya, köszi!!!!

    VálaszTörlés
  3. Mexikói húsgombóc, bolognai szósz, darált húsos uborkaleves, vagy töltelék tortillához.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...