2012. március 21., szerda

Parmezános csirkeragu

A múltkori BMV-sajtostészta nyomdokain haladva dobtam össze ezt a szupergyors ebédet.
Amit felhasználtam:
- fél csirkemell felkockázva
- egy jó marék reszelt parmezán
- jókora lötty főzőtejszín
- só, bors, olaj
- tészta

Egy kicsi olajon fehéredésig pirítottam a csirkekockákat, megsóztam, megborsoztam. Mikor kb. elfőtte a saját levét, rászórtam a parmezánt, és felöntöttem tejszínnel - amit az olvadó sajt szépen be is sűrített. Ez ennyi. Főztem hozzá tésztát.

A csirkeragu két adag volt, a tészta meg csak egy, így ma indulás előtt zöldséges rizst készítettem hozzá. Egy kávéscsésze rizshez, miután felöntöttem vízzel és pár percig főztem, két maréknyi (jóvanna, igen, kézzel főzök, és? :-) mexikói zöldségkeveréket is tettem, mielőtt elzártam volna alatta a gázt, és hagytam volna a saját gőzében megpuhulni.
Szerintem ezzel is finom.

... és a zöldséges rizsből két adag lett, amiből egyet eltettem holnapra, tehát hamarosan következik az újrahasznosítós sorozatom folytatása :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...