2013. január 23., szerda

Ez nem Válságkonyha, ez röhej

Van még pörköltem, csak semmi köret nincs hozzá (koriztam tegnap, és későn értem haza). Jó, nem baj, elhozom dobozban, rakok mellé uborkát is, aztán a menzán meg veszek egy kis adag rizst kéccá forintért, és meg is van az ebéd - gondoltam ki, majd otthon felejtettem a pénztárcámat.

(Erre akkor jöttem rá, mikor be akartam menni a gyogyószertárba görcsoldóért, de szerencsére mindig azelőtt szoktam pénztárcát ellenőrizni, hogy beállnék a sorba, így legalább a Nagy Beégés elmaradt.)

Mondjuk a menzán valószínűleg hiteleztek volna nekem holnapig, de azért mégiscsak úgy döntöttem, hogy rizst tarhálni ciki, kiforgattam tehát a zsebeimet aprópénz után, és bementem a sarki kisboltba zsömlét venni (ebből több darabot is sikerült), így aztán ma pörköltes szendvicset ebédeltem uborkával :-D

P.S.: és ennek még az az előnye is megvan, hogy a végén az összes szaftot kimártogathatom a dobozból, és senki nem szól rám, hogy a többieknek nem marad, úgyhogy tűnjek el onnan, de sürgősen :-D (Igaz, nincs aki rám szól, meg nincsenek többiek sem, de ez már inkább egy másik blogra tartozik.)

2 megjegyzés:

  1. Ez igazán tök jó ötlet...:) eszembe se jutott volna, pedig pofonegyszerű!

    VálaszTörlés
  2. No, én imádom a pörköltes szendvicset, hát még, ha tunkolni is tudok. :)

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...