2013. január 14., hétfő

Senki nem főz semmit

Meg nem is eszünk, hogy nyárra mindenki szép vékony legyen!

Na jó, ez nem igaz, de sajnos az elmúlt egy-két hónapban tényleg nem voltam valami túl kreatív én sem. Mindig más oka volt ennek: pénzügyi, egészségügyi, lustaság-ügyi, meg hasonlók.
A jól bevált, többször közzétett receptjeimet ráncigálom ilyenkor elő, azok meg lassan már engem sem érdekelnek, nemhogy másokat :-)

Tegnap pl. tonhalas tészta meg céklafőzelék készült, mert bepunnyadtam, és nem olvasztottam ki a húst az eredetileg tervezett székelykáposztához. Ami szintén nem újdonság, de ezen a télen még nem is ettem, pedig szeretem.
Hát így vagyok mostanában.

3 megjegyzés:

  1. A székelykáposztát én is szeretem. Pulykahúsból és fehérboros savanyú káposztából készítem (konzerv). Ez a káposzta annyira tuti, hogy úgy magában is ehető (ilyenkor télen kell is), és még áztatni sem kell :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem csak én voltam ilyen kis "szontyoli":)

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik, ez is olyan járvány-féle, mint az influenza. Csak az igazi már rég elmúlt, a gasztronómiai influenzám meg még tart :-D

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...