2012. augusztus 6., hétfő

Az ehető túrógombóc

Itt szottyadt ez a néhány túrógombóc a hűtőben. Még Huginak főztem, de sok lett, megmaradt, én meg kerülgettem, húztam az időt, fújoltam, és rinyáltam, hogy mér' is nem inkább túrós tésztát főztem, azt legalább szeretem, persze jó szalonnásan.

Aztán egyszer csak eszembe jutott, hogy miért ne tehetnék szalonnát a túrógombócra is, hiszen nem tiltja azt meg nekem senki, ráadásul én központilag soha nem édesre készítem, hanem csak egy kis só van a tésztájában.

Hurrá.
Összevagdostam pár szelet bacont, megsütöttem serpenyőben szép pirosra (még kellett alá egy pirinyó olaj), közben felszecskáztam a gombócokat, és a darabokat szintén a serpenyőbe szórtam prézlistől, mindenestől. Éppen csak átmelegítettem, aztán már pakoltam is tányérra.
A tetejére persze rengeteg tejfölt tettem, csak nyilván nem porcukrosat :-D

Hogy ez miért nem jutott nekem korábban eszembe???????!!!!!!! Durvajó!

2 megjegyzés:

  1. Az édes túrógombócot én sem szeretem, a múltkor próbára sósat főztem, nagyon finom volt, kaporszósszal tálaltam. De ez a szalonnás verzió... Hát ezt valami isteni lehetett, ki kell próbálnom. Szerintem válogatós családomnak is bejönne!!

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúú, a cukros szalonna nekem nem jön be :-D

    Kaporszószos túrógombóc? Az viszont nagyon jó lehet! Tavaly én füstöltsajt-szószosat csináltam, fenn van itt valahol... az is elég jól sikerült.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...