2012. augusztus 7., kedd

Krumplisaláta abból, ami van

Majonézes krumplisalátát gondoltam ki holnapra. Már meg is főztem és felkarikáztam a krumplit, amikor eszembe jutott, hogy tennék bele egy kis savanyú uborkát is, felkockázva. Már indultam is hűtőhöz, ahol persze nem volt uborka.
Nagyban nyafogtam magamban, hogy de én akkor is szeretnék még valamit beletenni, amikor észerevettem egy üveg sültpaprika-salátát, hoppáhoppá.
Illetve csak a maradékát, az utolsó 4-5 fecni úszkált csak a lében, na de ez nekem pont elég volt.
Mivel nagyon puha volt, felkockázni nem lehetett, csak széttrancsírozni, a piros trancsírhoz kevertem a majonézt, meg pár kanál tejfölt, ez a rózsaszínes, nem éppen szép öntet került a krumplira.
Jó lesz ez.
Még csak így frissen kóstoltam bele, már most sem rossz.
De egy éjszaka a hűtőben további csodákat fog művelni.

Addig iszom egy fröccsöt. 


2 megjegyzés:

  1. Én elég gyakran teszek a tartármártásba sültpaprikát. Szerintem nagyon finom :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezelőtt még sosem próbáltam, és látod, hogy most is csak véletlenül, de tetszett a végeredmény, és ezentúl szerintem szándékosan is fogom alkalmazni :-D

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...