2012. szeptember 18., kedd

Rakott krumpli - sufnituning

Az úgy volt, hogy egy szombati esküvői buliból vasárnap reggel értem haza, és mivel az alvás nagyobbik részét igyekeztem estére tartogatni (mert ugye hétfőn munka), egész nap valami borzalmas zombiállapotban lézengtem. Ennek megfelelően arra nem voltam képes, hogy egy darab kolbászt megsüssek ebédre.

A kolbászt még a sógornőmtől kaptam, aki valami disznóvágás kapcsán jutott hozzá még télen, vagy kora tavasszal, vagy fene tudja, de nem is lényeges, mindenesetre átpasszolt belőle egy darabot. Eddig a fagyasztóban dekkolt, de most szépen kiolvasztottam, megszurkáltam, elősütöttem mindkét oldalon, aztán öntöttem alá egy kis vizet, és lefedtem, hogy majd megsül, de igazából csak a gázon, mert a sütőt nem volt kedvem kipakolni és begyújtani.

Aztán ez a történet úgy végződött, hogy a kolbász egyrészt leégett, másrészt kidurrant, harmadrészt belül nyers maradt, én meg káromkodtam. Vissza is mentem aludni bánatomban.

De egy idő után rájöttem, hogy ebből így kaja nem lesz, valamit csinálnom kell a robbantott kolbásszal, mégpedig valami olyasmit, ami közben rendesen meg fog sülni.
Így lett rakott krumpli. Morzsolt kolbásszal :-) 
Kicsit fura íze van, mert nem így szoktam meg, de legalább nem kellett kidobni semmit. 

Ja igen, végül persze kipakoltam és begyújtottam a sütőt, szóval olyasmi nincs, hogy én valamit megússzak, amihez nincs kedvem :-D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...