2012. szeptember 23., vasárnap

Zöldséges tészta tojásfészekkel

Amikor Judit húgom itthon tölti a hétvégét, szombaton általában programunk van, a vasárnap délelőtt pedig arról szól, hogy próbálok egyszerre foglalkozni vele, ebédet főzni, meg elvégezni valamennyit a házimunkából. Persze egyikre sincs elég idő, úgyhogy Juditka el van hanyagolva, a lakás rendetlen marad, az ebéd pedig mindig valami olyasmi, ami nagyon gyorsan elkészül, többnyire valamilyen tészta.

A legegyszerűbb persze a sajtos-tejfölös tészta, de mivel az bármilyen finom, igazából nem túl tartalmas, ezért mindannyiszor lelkiismeret-furdalásom van, ahányszor csak azt adok Juditnak ebédre.
Ezért igyekszem kerülni.

Mexikói zöldségkeverék viszont mindig van a fagyasztóban, persze a zöldséges tészta se egy nagy durranás, de legalább megvan az illúzió, hogy valami egészségese(bb)et készítettem a húgomnak.
Készül paradicsomos és tejszínes szósszal is, de ma még ennél is jobban siettem, így a paradicsomszószt egy kis ketchup helyettesítette.

Főztem egy fél zacskó spagettit, és egy kis vizet aláöntve puhára pároltam egy fél zacskó mexikói zöldséget. Grillfűszer-keverékkel ízesítettem, amit kifejezetten zöldségekhez ajánlanak. Összekevertem a tésztát, a zöldséget, meg a már említett ketchupot, és egy szögletes jénaiba öntöttem. További "turbózás" címén négy kis mélyedést készítettem a tetejébe, és ezekbe egy-egy tojást ütöttem. Megszórtam az egészet reszelt sajttal, és a sütőben átsütöttem. Finom! És lehet rá tenni további ketchupot, reszelt sajtot, de akár tejfölt is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...