2013. július 17., szerda

Meggyes "süti"

Mivel túl vagyok ma az idei valószínűleg utolsó meggymagozáson is, megírom, hogy milyen fincsi meggyes "süteményt" csináltam kétszer is nemrég.
Azért van idézőjelben, mert nem kell sütni.
Az alaprecept Meggyes álom néven szerepel itt.
Én friss meggyből csináltam a következőképpen:
Kb. 1,5 kg magozott meggyre (ezt saccoltam kb a receptben megadott két üvegnyi eltett meggynek) tettem 30 dkg cukrot, felforraltam, eközben szépen levet engedett, majd hozzáadtam még 20 dkg darát. Kicsit főztem, mint a tejbegrízt, majd egy tepsi aljára öntöttem. A tetejére ráraktam egy csomag babapiskótát. Aztán főztem egy liter tejből és két csomag vaníliás pudingból (meg 6 kanál cukorból) pudingot, és azt is a tetejére. És kész. (A tejszínhabot lehagytam.) Betettem a hűtőbe pár órára (egy éjszakára).
A fiam először csak a piskótát ette meg belőle. Másodszor már a pudingot is.
Egyébként másoknak igencsak ízlett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...