2010. május 26., szerda

Bemutatkozom

Sziasztok, bemutatkozom én is.

Ildikó vagyok, építészmérnök, aki tanít. Itthon rendszeresen főzök. A családom csak az itthon készült ételeket hajlandó fogyasztani, amit én helyeslek is. Új módi alakult ki nálunk, mióta a nagylányom - az egyetlen - főiskolás. Hétvégén, amikor itthon van, többfélét főzök, és abból Ő visz a  következő hétre. Ami itthon marad, azt esszük mi a következő héten. Persze csak 1-2 napra valót szoktam főzni, mert tovább nem szeretem tartogatni. Azután, ahogy időm engedi, szerkesztek valami finomat. Nálunk egyébként a férjem és a lányom is szeret és tud is főzni, tehát nem gond, ha anya nem ér rá, és van két másik szabad kéz, készítenek kaját.
Kb. fél éve a kenyeret, péksüteményt is itthon sütöm, úgyhogy mi készen ezt sem vesszük. Múlt hétvégén, a pünkösdin, 5 kenyeret sütöttem, kettőt elvitt a gyerek, (egyiket a barátjának) egyet magunknak, kettőt ajándékba. Mert azért tudnak ám örülni a megajándékozottak a fincsi házikenyérnek.

A munka  és a főzés mellett szeretek foltot varrni, bár, mivel ez számomra eléggé helyhez kötött, mostanában inkább horgolok, számomra ez mobilabb. Régebben kötöttem is sokat, most azt nem annyira. Szeretek a kertben tenni - venni, főleg azt szeretem, mikor ilyen szép, mint mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...