2011. november 30., szerda

Ti láttatok már ilyet?



Ez egy szép nagy sütőtök volt...a felső részét levágtam a kép készülése előtt kb 2-3 nappal és leves lett belőle, nagyon finom, jó édes volt a tök.
Aztán találtam egy sütireceptet, amihez megintcsak sütőtök kellett, hát félbevágtam a maradékot. És olyat láttam mint még soha: a tök belsejében ki vannak csírázva a magok. Jól érzem hogy ez nem normális? Vagy az, csak kevés tököt láttam?
(a sütirecept is jön hamarosan, kép nélkül ugyan, arra nem volt idő :) )

4 megjegyzés:

  1. De fura! Nem világít a sötétben? Ha igen, akkor inkább ne egyétek meg! :-D

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy melegben tárolták, és attól? Én már elég sok tököt láttam életemben (mármint sütőtököt, ugyebár...:-), de ilyent még sosem.

    VálaszTörlés
  3. Én a paradicsommal jártam így reggel...elég fura...

    VálaszTörlés
  4. Néha előfordul, én egyszer madárberkenyét láttam, aminek a bogyói ráadásul még a fán csíráztak ki. :o)

    A magot dobd ki, de szerintem a tök ehető tőle. Mivel a csírázási folyamatok a magon belül zajlanak, a tököt nem érinti.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...