2012. június 27., szerda

Bolognai karfiol

Beismerem, ez azért nem volt szándékos.
Rakott karfiolt akartam készíteni, a karfiolrózsák már előfőzve sorakoztak, a rizs is megvolt, és kivettem a fagyasztóból azt a doboz elraktározott darált húsos ragut - amiről kiderült, hogy spagettiszósz :-D

Néztem, hogy most mi lesz, aztán vállat vontam, és úgy csináltam, mintha mi sem történt volna: jénaiba rétegeztem, tejfölt tettem a rétegek közé és a tetejére, majd átsütöttem a sütőben.
Finom lett, bár kicsit "más" :-D
A finnyás öcsém is megette.

Nincs kizárva, hogy legközelebb szándékosan is készítek valami hasonlót, de tejföl helyett talán jobb lenne sajttal, vagy pedig több paradicsommal. Vagy mindkettővel :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...