2012. június 5., kedd

Zöldspárgás orsótészta

A hétvégén "kéccáé" sikerült vennem egy csomag zöldspárgát a kispesti piacon, és most már muszáj volt valamit főznöm belőle, ha egyszer megvettem.
Tegnap megint későn értem haza, így az ebédkészítés ma reggelre maradt, ilyenkor gyorsan el kell készülni, csakis turbókaják jöhetnek szóba.
Általában tésztás dolgok, például most is.

Egy kevés olajat inkább csak összerázogattam két gerezd durvára darabolt fokhagymával, aztán hozzátettem a felaprított spárgát (a fejét még nem!), megsóztam, löttyintettem rá egy kevéske vizet, és pár percig pároltam, de még roppanós volt. Akkor hozzáadtam a spárgák fejét is, de szinte csak annyi időre, amíg kimentem a hűtőhöz, és odavittem a főzőtejszínt. Nem árasztottam el tejszínnel az egészet, annyicskát öntöttem hozzá, hogy azért majd a tésztát bevonja valami. Ezzel már nemigen érdemes sokat forralni, mert hamar összeugrik a tejszín. A végén petrezselymet szórtam még bele, de ezzel is érdemes csínján bánni, mert elég könnyen borsófőzelék-íze lehet az egésznek, mint ahogy az is lett :-D

Háromszínű orsótésztát főztem ki hozzá, emögött nincsen semmiféle ideológia. Olyan volt otthon :-D
Minimálprimitív létére meglepően finom lett!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...