2012. június 14., csütörtök

Kevés alapanyagból: hagymás csirke

Mostanában rászoktam, hogy nem pakolok bele túl sokféle alapanyagot egy-egy ételbe. Eleinte csak a spórolás volt ezzel a célom, mostanában pedig azon kaptam magam, hogy jobban is szeretem azokat az ételeket, amikben nincsen összezsúfolva annyi minden.

Mára is elég minimál-stílusban hoztam össze az ebédet. Egy fél csirkemellet szeletekre vágtam, megsóztam, elősütöttem, aztán félreraktam. A maradék olajban egy fej félkörökre vágott vöröshagymát pirítottam, belenyomtam egy kis mustárt, felöntöttem kevés vízzel, és addig főztem, míg kb. a fele elpárolgott. Akkor visszatettem bele a hússzeleteket, és együtt is hagytam még főni egy darabig, amíg a hagymás-mustáros mártás jól besűrűsödött.
Fincsi lett, krumplit dobozoltam hozzá (sütőben sült apró újkrumplit).

2 megjegyzés:

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...