2012. június 6., szerda

Fokhagymás mángold újkrumplival

Esküszöm, nem lettem vega, de annyi itt a friss zöldség, hogy MUSZÁJ folyton ilyeneket főznöm. Meg mondjuk nincs is túl sok pénzem húsra, szóval hetente kb. 1-2 alkalommal eszem csak.

Hétvégén lőttem a piacon újkrumplit (200 Ft/kg), azzal konkrétan semmit se csináltam, csak megmostam, kicsit megtörölgettem, a nagyobbakat kettévágtam, beleszórtam egy jénaiba, öntöttem rá egy kis olajat, megsóztam, és bevágtam a sütőbe. Ott megsült finom ropogósra.

A fokhagymás mángold neve pedig kb. mindent elmond az elkészítéséről :-) Két gerezd fokhagymát felaprítottam, egy kis olajon átkevergettem, aztán beletettem a megtisztított mángoldot. Megsóztam, egy iciripicirit megborsoztam, és kevergetve megvártam, míg összeszottyant. Akkor egy nagyon kevés tejszínt is beleöntöttem, de igazából nem kellett volna. Amúgy ennyi. Kész.

Tök jók együtt, leszámítva, hogy az újkrumpli frissen az igazi, másnap már elég punnyadt, de hát ez van, én soha nem az aznapi ebédemet főzöm, hanem mindig a másnapit, előre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...