2010. augusztus 27., péntek

Falafel és görög saláta.

Világok találkozása a tányéromon :-)

Nem nagyon írok receptet, inkább csak ötletadó bejegyzésnek szánom.

A lidliben háromszázakárhányért lehet kapni üveges csicseriborsó-konzervet,naná, hogy vettem rögtön kettőt, az elsőből lett a falafel.
Próbáltam már többször (tojás és/vagy prézli nélküli, autentikus változatban), általában persze szét is esett, én meg mérgelődtem, most viszont megnéztem, hogy csinálja Viki (így csinálja Viki), és az ő leírása alapján végre igazán jól sikerült.

A görög salátát pedig azért készítettem, mert volt otthon paradicsom és kígyóuborka, meg egy jégsaláta :-)
Vettem még fetát, olívabogyót, lilahagymát, aztán hadd szóljon.

Mese nincs, néha Juditka nélkül is jólesik egy-egy húsmentes vacsora.

2 megjegyzés:

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...