2011. február 21., hétfő

Fűszerkeverék csirkéhez (is)

Eszembe jutott, hogy ezt azért leírom.
Régebben néhányszor vettem sültcsirke-fűszerkeveréket, aztán most már egy jó ideje nem veszek, hanem inkább elolvastam, hogy mi van benne, és rájöttem, hogy amit kell, azt bele tudom tenni én is, ami meg nem kell, azt tetszés szerint akár ki is hagyhatom, pl. ízfokozó :-)

Rak az ember rozmaringot, majorannát, pirospaprikát, sót, feketeborsot egy tálkába, kb. egy-egy kanálkával, kivéve a rozmaring, mert annak olyan ütős az íze, hogy csak feleannyi kell. Aztán jöhet még 2-3 gerezd zúzott fokhagyma, pár evőkanál mustár, meg egy löttyintésnyi olaj. Ezt jól összekeverni, aztán máris lehet vele bepacsmagolni a csirkerészeket.

Szerintem finom!

2 megjegyzés:

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...