2011. február 28., hétfő

Szénhidrátnap

Nem direkt, csak így sikerült :-)
Vagy pedig tudat alatt (ámbár nem is olyan mélyen) már annyira elegem van a télből, folyton fáradt, kedvetlen, meg persze farkaséhes vagyok.
Ezért aztán sütöttem tegnap:
pizzát,
hamburgert,
és almás pitét.

Szerintem már mindent beírtam korábban, ezért csak azt mesélem el most, hogy milyenek lettek a pizzák.
Az egyik csak kukoricás volt.
A másik kolbászos-tükörtojásos.
A harmadik szalámis-kukoricás.
A negyedik meg szalonnás-hagymás.
És persze mindegyiken volt paradicsomszósz, meg sok sajt.

A hamburger meg Moszkva téri csalamádés lett, nem veszek ilyenkor paradicsomot meg uborkát.

2 megjegyzés:

  1. Naaaa, én én most sütök croissant-t, ebédre pedig lasagne volt... Pedig megfogadtam ezerszer, hogy soha többet ilyesmi, no de néha, csak egy picit...

    VálaszTörlés
  2. Ugye hogy ilyenkor KELL a süti, a tészta, meg az ilyesmik? Meg még forrócsoki is, vacsorára! Sőt, utána! Pedig ha idáig kibírtam a telet "impulzus-zabálás" nélkül, akkor még összeszoríthatnám egy kicsit a fogam, de hát valahogy nem megy.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...