2010. január 19., kedd

Ma nem főzök, van maradék

Ma is rakott zöldbabot ebédeltem, sőt holnap is azt fogok. Nem olyan iszonyú változatos, de mivel nagyon szeretem, nem szenvedés három egymást követő nap is azt enni. Sőt!!!!

Amiről tudom, hogy megunnám, és valamiért - akár direkt, akár véletlenül - mégis többet főzök belőle, az kapásból megy a fagyasztóba.
Milyen jól fog jönni egy lustadisznó délután, amikor hazamegyek, és semmi kedvem nem lesz főzni másnapra.

De mondd csak, Altair!
"Ér" lefagyasztani azt a kaját, ami eleve mirelitből van?
(Mondjuk, én le szoktam, de azért gondoltam, megkérdezem :-)

Altair:
Hogyne érne! :o) Először is a mirelit az a nyersanyagod. Azt visszafagyasztani nem szabad, ha felengedett, mert a felengedés ideje alatt a zöldbabon maradt mikrobák szaporodásnak indulnak.

De ha ételt készítesz belőle, akkor az már készételnek számít és azt újra lefagyaszthatod. Ha ezek után felolvasztod, akkor viszont vagy meg kell enned mindet, vagy kidobni a maradékot, mert visszafagyasztani megint csak tilos. A kidobás elkerülhető, ha egyszeri adagokban fagyasztod le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...