2010. február 3., szerda

Zsupszi is bemutatkozik

Még boldogult vegyészmérnökhallgató-koromban jöttem rá, hogy tudok főzni. Szerveslaborban. Mindig meg volt adva a recept, hogy x g a anyaghoz adjunk y ml b anyagot, majd főzzük 3 órán keresztül. (És egyszer a csoport másik fele banánaromát állított elő, aminek már nem tudom a szakszerű nevét, de banánszag volt az egész laborban.) Szóval akkoriban rájöttem, hogy nem lehet olyan nagy ördöngösség a főzés. Aztán mostanában rájöttem, hogy így 40 felé már ideje lenne rendesen megtanulnom főzni...

Azért van olyan is, amit jól tudok főzni. Pl. grízestésztát :-) Bár nem tudom, hogy Gabellának sikerült-e reprodukálnia, majd leírom rendesen is, bár azon nagyon nincs mit részleteznem. A fiam (8ésfél) nagyon jól ellenne grízestészta-tejberizs-tejbegríz-mákostészta ebédekkel-vacsorákkal is, bár mióta elmagyaráztam neki, hogy ha nem eszik húst, akkor nincs miből izma nőjön, azóta ismét lelkesen eszik husit is. És a spenótot nagyon szereti :-)

A férjem azon kívül, hogy mindig megkritizálja a főztömet (és néha nem tudom, hogy most ennyire rossz, vagy csak a 99%-on kéne még javítani), nem nagyon válogatós. Mondjuk szalonnát nem eszik, de egyik sógorom hagymát nem, másik tejfölt-túrót nem, akkor már inkább a szalonnamentesség :-)

7 megjegyzés:

  1. Ha a főztöd csak fele olyan jó, mint az egyéb alkotásaid, akkor is nagyon finom lehet. :o)

    VálaszTörlés
  2. Beraktalak a szerzői modulba, ha nem tetszik, amit írtam, akkor nyugodtan írd át. :o)

    VálaszTörlés
  3. Tök mázlid van, hogy a férjed nem eszi el előled a sült szalonnát a túrós tésztához :-)

    VálaszTörlés
  4. Olyat nem lehet, hogy itt más képem van mint egyébként a bloggeren? :-)

    Túrós tészta: a fiam kiskorában rendesen szalonnával ette, és szerette is, aztán az óvodában átszoktatták az édes túróstésztára...

    VálaszTörlés
  5. Főzni tényleg nem tudok jól, kötni jobban is
    szeretek :)

    VálaszTörlés
  6. Dehogynem. Ez nem a közreműködők listája (mert az tényleg csak felsorolás formában jelent meg), hanem egy html modul.

    Azért írtam, hogy nyugodtan írd át, vagy a barkácskészletre kattintva vagy az elrendezés/oldalelemek fülnél.

    De szívesen beillesztem a választott képet, ha elküldöd emailben (fejlécen). :o)

    VálaszTörlés
  7. Nálunk meg én nem eszek szalonnát! Csak töpörtőt, de azt is csak ha friss. :) Hagymát se eszek (hamburgerben sem!) de amibe bele kell főzni, abba belerakom!

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...