2010. június 18., péntek

tarhonyaleves és mákostészta


A nagyobbik kisfiam kedvence az oviban a "pásztorleves". Mivel nem a jó étvágyáról híres, ezért kifaggattam mi van benne, azt mondta hogy "targonya", krumpli, és répa.
Szóval ezt csináltam ma. Egy nagyobb répát felkarikáztam, kicsit pároltam-pirítottam olajon. Közben felkockáztam egy nagy szem krumplit, szedtem egy kis petrezselyem és zellerzöldet a kertből. A répát felöntöttem kb 1 liter vízzel, beledobtam a krumplit, egy fej hagymát egészben, a petrezselyemzöldet összecsomózva, és némi előre megpirított tarhonyát. Sóztam ,borsoztam, kiskanálnyi fűszerpaprikával megszórtam. Lassan főztem, fedő alatt. (A tarhonyából szokás szerint kicsit több került bele mint kellett volna, úgyhogy ment még bele víz, és újrafűszereztem. )

A leveshez szintén kérésre mákostészta készült.

Szóval ez gyors és olcsó ebéd volt, de mondanom sem kell, hogy inkább kisétkűeknek, vagy gyerekeknek való, vacsorára a családfőnek valami tartalmasabbat kell majd alkotnom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...