2010. július 25., vasárnap

Kaprot mindenkinek!

Csak ötletadó bejegyzés, "Mindenre-Van-Megoldás" témában.

Hárman ebédeltünk ma:
- egy Finnyás Fűevő
- egy Válogatós Vércse
- meg én.

Én főztem, mert ki más.

Csak a kaporszószban voltam biztos, illetve adottak voltak a következő információk:
- a Vércse igazából nem is szereti a kaprot;
- a Fűevő nem fog jóllakni kaporszósszal és főtt tojással;
- nekem meg mindegy, csak mindenki kapjon enni, aztán kussoljon.
Innen szép nyerni.

Találtam még ezeket:
- néhány szem héjában főtt krumpli (majonézes salátához előregyártva)
- egy fél felszecskázott csirkemell a fagyasztóban.

Akkor nincs is semmi baj.
A csirkefecniket (7 kicsi vékony szeletke) kiolvasztottam, sóztam, borsoztam, pillanatok alatt megsütöttem egy kis olajon. Egy fél vöröshagymát felkockáztam, megpirítottam, 3 főtt krumplit ráreszeltem, sóztam, borsoztam, lenyomkodva pirulásig sütöttem. Közben megfőztem két tojást, és elkészítettem a kaporszószt is. (Olaj+vaj keverékén 2 evőkanál lisztet éppcsak elkevertem, felöntöttem összesen fél liter tej+tejszín keverékével, kis lángon, folyamatosan kevergetve sűrűre főztem, beleszórtam sok apróra vágott kaprot, sóztam, cukroztam, pár csepp citromlevet nyomtam bele, kész.)

Ez volt a három tányéron:
- Sok kaporszósz, egy kis hagymás krumpli, két főtt tojás cikkekre vágva.
- Sok csirkehús, sok hagymás krumpli, egy pici tányérkán kb. két kanál kaporszósz.
- Kevés csirkehús, sok kaporszósz.

Mindenki kapott enni, aztán kussolt :-D

1 megjegyzés:

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...