2010. október 12., kedd

Antigasztro, antiblogger

Nem vagyok válságban, csak nem is nagyon főztem mostanában. Kiszedtem a fagyasztóból mindenfélét, amit korábban beraktam (és amit már beírtam ide is), meg néha a menzán ettem, néha csak szendvicset ebédeltem, máskor vendégekkel fontosemberkedtem, nagymamámnál "unokáskodtam", aztán utaztam, kirándultunk, blabla. A "heti menü" rovatban semmivel nem tudtam volna dicsekedni, időnként örültem, hogy egyáltalán ettem bármit is.

Tegnap ugyan főztem végre, de megint "csak" lencsefőzeléket, az pedig már megvan itt.

Vettem viszont egy kínaikelt, meg pár darab céklát, ezekből készül majd valami a hét második felében, meg a sütőtök is elkezdte mozgatni a fantáziámat, szóval hamarosan jelentkezem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...