2010. október 19., kedd

szardínia-krém

Ez volt ma a korai vacsora-vagy kései uzsonna.
2 doboz szardíniát villával összetörtem, adtam hozzá egy kis fej hagymát apróra vágva, és kb. 10 dkg puha vajjal kikevertem. Sóztam -borsoztam. Puha kenyérre kenve nagyon finom, csak nehéz abbahagyni mint minden hagymás dolgot.

Egy jó teával, esetleg még egy kis paradicsommal- paprikával klassz vacsora.

Képet nem csináltam, mert egyrészt hamar elfogyott, másrészt nem túl szép látvány mert olyan cementszürke színe van :-), de aki szereti a szardíniát azt ez nem fogja elriasztani.

4 megjegyzés:

  1. Ezt én is nagyon szeretem, de hagyma nélkül kevés citromlével ízesítve. :o)

    VálaszTörlés
  2. Én meg tonhalból, hagymával, citromlével, és vaj nélkül, egy pici tejföllel :-) De amúgy PONT ugyanaz :-D

    VálaszTörlés
  3. Gondoltam, még összetört főtt tojással dúsítani.
    Nagyon finoman hangzik. Egyik este ez lesz a vacsora nálunk is.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...