2010. október 18., hétfő

Paradicsomos rakott kínai kel

Vagy mi.
Az úgy volt, hogy vettem egy kínai kelt, és abból kellett valami vegát létrehoznom a húgom kedvéért. De hogy a húsevőknek is ennyire be fog jönni, arra nem számítottam.

Így készítettem:
1) Egy csésze rizst a szokásos módon megfőztem.
2) A kínai kelt csíkokra vágtam, forrásban lévő vízbe tettem, megsóztam, szórtam bele őrölt köményt, és 2-3 percig főztem, aztán leszűrtem.
3) Készítettem egy kis paradicsomszószt (hagyma, fokhagyma, dobozos passzírozott paradicsom, só, cukor).
4) Ezeket rétegezve egy jénai tálba pakoltam, a tetejére reszelt sajtot szórtam, és előmelegített sütőben addig sütöttem kb. 200 fokon, míg szépen megpirult a teteje.

Költségek?
A kínai kel 189 Ft volt, de csak a felét használtam fel. A paradicsompüré 165, de abból is megmaradt a fele. Kb. 10 dkg trappista satot reszeltem a tetejére, az legyen max. 150 Ft.

Négy adag lett belőle, és tényleg nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...