2010. október 14., csütörtök

Prézlis karfiol

Na, ez aztán már a legmélyebb válság legcsóróbb kajája, viszont legalább finom :-)

Fogtam egy kis fej karfiolt, rózsáira szedtem, sós vízben néhány percig főztem, majd kiszedtem és lecsöpögtettem. Egy serpenyőben, pici olajon megpirítottam pár kanál prézlit, aztán beledobáltam a karfiolt, és összeráztam. Kész. Még kell rá egy kis tejföl, és máris ehető.

A kis mini félkilós karfiolom kb. 150 Ft-ba került, ebből két adag került ki, de szigorúan női.

...
Most látom csak, hogy ez majdnem egészen olyan, mint az Altair-féle öntött karfiol... de mégsem teljesen, mert már annyira egyszerű és primitív, hogy még a sütőben se kell átsütni :-D
...

2 megjegyzés:

  1. Én ezt olyankor szoktam csinálni, ha nincs kedvem karfiolt panírozni...
    De jó ötlet, köszi, régen volt már karfiol.

    VálaszTörlés

Mi rotyog a Te fazekadban?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...